torsdag 28 april 2011

Min dotter och jag

Det är så härligt att vara mamma! Våra dagar tillsammans är helt underbara och det händer ngt litet nytt varje dag. Just nu ligger Elvira i sin babysitter och sprattlar med benen så att "dinglisarna" far fram och tillbaka samtidigt som hon skrattar förtjust åt det! Det bästa är när hon får mammas och pappas fulla uppmärksamhet och hon härmar våra små läten, det är så kul att det nästan "gurglar" i henne. Ja, hon är så söt att jag nästan vill äta upp henne ;)

Elvira och jag på Påskdagen. Elvira matchar sin mormors
inredning i kolonistugan - rött med vita prickar ;)

Elvira med sitt nya nappband

Elvira har fått skor av mig som det står "älskling" på =)

En närbild på mammas skatt

1 kommentar:

  1. Åååååå! Frida, vad underbart att ni njuter så av varandra! Jag är så väldigt glad för att ni nu har er efterlängtade lilla familj. Elvira har verkligen kommit rätt! Pussar!!!

    SvaraRadera