tisdag 5 april 2011

Utflykt till stan

Igår tog jag och Elvira en tur in till stan. Vi skulle förstora kort på Elvira som Elviras gammelmorfar och moster ska få i födelsedagspresent. En del annan shopping hann jag naturligtvis med också =) Vi hade fått ett presentkort på Interflora från Jörgens föräldrar som jag bla köpte vårglöd och en söt liten kruka för (det passade finfint på köksbordet). Jag passade även på att köpa påskris (det gäller att vara ute i tid =)) och när jag gick igenom Åhléns för att komma till bilen hittade jag ett par söta grytlappar som jag bara var "tvungen" att köpa =). Det är dyrt att vara mammaledig!!! Undrar om det blir lika dyrt då Markus ska vara pappaledig! =)

Eftersom jag knappt sovit någonting natten mellan söndagen och måndagen så blev måndagseftermiddagen superlugn.

Vår lilla trollunge

1 kommentar:

  1. Hon är ju så söt så man kan dö! Jag vill att hon ska le så där mot MIG :)

    SvaraRadera