onsdag 13 april 2011

Pass

Idag har jag beställt personbevis till Elvira så jag kan skaffa ett pass till henne =)

Markus ska iväg och jobba i Holland i juni och jag och Elvira har blivit erbjudna att följa med. Självklart hakar vi brudar på! =) En vecka blir lite för länge att åka iväg så jag och Elvira flyger ner några dagar efter Markus. Det ska bli superspännande att flyga med Elvira och hitta från flygplatsen till tåget med all packning... Någon som har några tips och råd att ge mig inför resan så tar jag gärna emot dem tacksamt =)

1 kommentar:

  1. Vad bra med personbevis - då vet man säkert att hon finns och inte bara är en ljuv dröm :)

    Kul för er att få åka till Holland! Några tips har jag inte och inte kan jag föreslå att du ska fråga dig fram med tanke på den rotvälska de talar där, hahaha!

    Bamsekramar till alla fyra!

    SvaraRadera