torsdag 7 april 2011

Stackars Filip

Nu kan inte mina tårar sluta rinna... Filip är dålig igen. Han är slö, har ont i magen och varken dricker eller äter. Vi som inte ens har avslutat antibiotikakuren som han fick för bara 7 dagar sen.

Jag pratade precis med Valla Djurklinik och de vill ha in honom igen för att titta på honom. De andra gångerna som han varit sjuk har jag inte hunnit bli så orolig, men idag är jag riktigt orolig. Han är en duktig jägare, tyvärr verkar han proppa i sig på tok för mycket och det klarar hans mage inte av. Jag hoppas verkligen inte att han måste bl eni innekatt för det skulle göra honom så olycklig.

Håll tummarna för att allt går bra för oss idag!

1 kommentar:

  1. Men stackars, stackars kissen :(
    Läste inte förrän nu så jag har inte kunnat hålla tummarna men hoppas innerligen att det har gått bra!

    SvaraRadera