torsdag 7 april 2011

Sovmorgon

YES!!! Inatt har vi sovit gudomligt bra. Elvira somnade in vid ca 22:30 igår och vaknade inte förrens 04:00 och ville ha mat =) Jag trodde att hon skulle bli svårvaggad efter det men hon toksomnade och vaknade efter två timmar och ville ha mat igen. Herregudars vilken natt! Inte nog med det... Hon somnade efter den matningen också! Som grädde på moset fick jag väcka henne vid 09:00 (då var det dags för mat, jag jobbar hårt på de där dubbelhakorna och tjockisväcken på låren=)).

Underbar natt med andra ord. Idag fortsätter vi i samma mystempo med en riktigt lång promenad (om mitt bäcken klarar av det) och sen en kaffe på altanen. Jag ska även hinna med lite städning idag så vi bara kan ha familjemys hela helgen =)

Såhär gott sov Elvira i morse då hennes taskiga morsa drog upp henne...
men hon väcktes iallafall av en sång =)

1 kommentar:

  1. Det låter helt fantantastiskt! Det är bara att njuuuuta, det är ni värda! Kram!

    SvaraRadera