tisdag 10 maj 2011

Jag ska måla...

...hela världen lilla mamma! =)

Nu är vi i full gång med målning av huset. Eftersom natt-temperaturen fortfarande ligger strax över nollan så kan vi tyvärr inte måla plankorna i vårt kallgarage. Vi får "bängla"ner dem i källaren istället. Men det funkar bra det med. Målet är att alla plankorna ska vara strukna en gång innan helgen den 21-22/5. Då kommer nämligen pappa och ska hjälpa oss att byta panelen på garaget.

Eftersom vi har ett tegelhus med trädetaljer så kan jag inte välja min favoritfärg vitt =( Vi har istället fått ta en ganska "murrig" färg så att den passar ihop med teglet. Jag tror ändå att det kommer bli riktigt snyggt och en rejäl uppfräschning. När vi är klara ska jag lägga upp före och efter bilder här på bloggen =)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar