måndag 21 februari 2011

Tröttis

Det är inte klokt vad fort tiden går! Idag påbörjade jag min andra semestervecka och redan nästa vecka är det dags att ta föräldraledigt (hoppas bebben har "pluppat" då). Förra veckan var jag på allerten som bara den, jag hann med att träffa massor av kompisar och hann även med ett par shoppingrundor till IKEA. Men idag var det inget drag i fru Finér överhuvudtaget. Hantverkarna kom på förmiddagen och vid lunchtid sa jag att jag skulle ta mig en tupplur... trots slipmaskiner och diverse oljud lyckades jag sova i flera timmar och när jag vaknade hade de hunnit med att slipa trappen, äta upp sockerkakan, släppt in Filip och packat ihop för dagen =) Haha snacka om Törnrosa!

Efter min lugna sköna förmiddag tog jag mig en promenad till Susanne och hennes två små döttrar Natalie och Isabel. Det blev ett par timmars tjejtjatter och ett par koppar kaffe... mysigt =)

Det finns en till här som är tröttis och det är Filip. Just nu ligger han och sussar gott i spjälsängen. Hmmm tur att spjälsängen är så pass stor att både Filip och bebben får plats i den =)




/Gravidot

2 kommentarer:

  1. Ett par shoppingrundor på ikea? Det låter som ganska mycket. :)

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det har du rätt i Albin! Nu har jag slängt ut de "gamla" möblerna i sovrummet och köpt nya. Det var dock inte lätt att krypa runt på golvet och skruva ihop möblerna - höggravid =)

    SvaraRadera