tisdag 22 februari 2011

Sysselsättning

Det här att vara hemmafru är inget för mig... än så länge iallafall =) När vårt lilla mirakel kommer tror jag att jag kommer känna helt annorlunda då vardagen istället kommer fyllas med så mycket annat värdefullt.

Men just nu "förgylls" min vardag med täta "rastlösattacker". Kan iofs vara nyttigt för mig ;)

Men jag har hittat en rolig sysselsättning - virkning! Markus köpte virkboken som så finurligt heter "Välkommen till virkligheten" till mig i "att vara hemma på föräldraledighet-present".

Jag har påbörjat Robot version 1.o. Lägger upp bilder så snart den är klar =)

/Gravidot

2 kommentarer:

  1. Känner igen rastlöskänslan när man bara gick och väntade... När jag väntade på Oscar broderade jag för att få tiden att gå. Ett lapptäcke till barnvagnen. Haha, men efter att han väl kom har jag inte broderat ett stygn - hinner aldrig nu!

    // Betzy

    SvaraRadera
  2. Haha jag kan tänka mig att det är så. Nu har jag sett ett virkmönster på Converseskor, ska testa det ... =)

    SvaraRadera