onsdag 23 februari 2011

AJ AJ

Jag har så ont i mina händer. De har svullnat upp till sin dubbla storlek (nästan iallafall). Att få på mig vigselringen är ett minne blott. Fingertopparna på min högra hand har jag ingen känsel i, förutom lillfingret (men den lilla rackar´n har jag ingen användning för), känns helskumt att skriva på tangenterna.

Men alla dessa små krämpor är som sagt bara små krämpor, snart kommer vårt lilla mirakel =) Inte många dagar kvar...

Men visst borde det gå att virka trots onda händer...? ;)

Men först ett välbehövligt bad!

Kramis

2 kommentarer:

  1. Aj-aj-aj din stackare! För att motverka svullnaden: Sträck armarna högt mot taket med helt sträckta armbågar och spreta med fingrarna. Dra ner armarna med knutna händer. Det ger bäst effekt att ta båda armarna samtidigt. Jag vet att det fungerar :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det ska jag testa! Kramis =)

    SvaraRadera