måndag 28 mars 2011

Promenad i det vackra vårvädret

I morse då jag drog upp rullgardinen upptäckte jag att det snöat under natten! Helt galet, nu ska det väl ändå vara vår!?

Eftersom varken jag eller Elvira sovit något vidare inatt så kröp vi upp i soffan för att vila lite. Efter bara någon minut sov lilltjejan gott på mitt bröst och tillslut somnade även jag. Vid tiotiden var både jag och Elvira hungriga. För husfridens skull fick Elvira mat först =) och därefter mumsade jag i mig två ägg och en kopp jasmine-te. Sen bylsade vi på oss kläder och gav oss iväg på en långpromenad i det härliga vårvädret. Ja, för nu kändes det som vår helt plötsligt... snön som fanns där i morse var helt borta =)

I skrivande stund ligger Elvira i vaggan och jag har precis bakat en kladdkaka. Om bara en halvtimme kommer en kollega för att gosa lite med Elvira =)


2 kommentarer:

  1. Shit är hon redan 1 månad!!! Tiden rusar :-) ...

    Kram på er

    SvaraRadera
  2. Shit vad jag saknar er mina älsklingar!!!

    SvaraRadera