måndag 17 september 2012

Redo för hösten

Nu börjar vi bli redo för hösten. Iallafall vad det gäller kläder och skor till barnen.

Jag har köpt en vinteroverall till Mini, men kom på att den är ju på tok för varm och för stor de två första månaderna. Med siktet inställt på shopping och mycket gång (för att få igång förlossningen) satte vi av mot Ikano-huset igår e-m. Vi hittade en jättefin fleeceoverall som blir perfekt till Mini den första tiden, endast 299:- på Åhléns.

Elvira fick ett par rejäla höstskor och ett par allväderstövlar. Skorna har hon 23 och stövlarna 24 i, det är inte klokt vad hon växer! :)

Hittade även en urgullig hylla till Elviras rum, får se om vi får upp den i eftermiddag så jag kan ta några bilder.

Trots massor av olika försök till att sätta igång förlossningen så händer det inget, så nu tar jag min handelsrätt och sätter mig och pluggar. Idag har jag riktigt mycket energi känns det som, jäkligt ont, men pigg och glad :)

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig färg det är på overallen till Mini.
    Du får väl gå i trappen upp och ner som förra gången. Ta det lugnt du och lycka till!!
    kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Jag vill också göra en sån där shoppingrunda!!

    Vi väntar otåligt här nere på att Mini ska titta ut. Inte lika ivrigt som ni, men nästan. ;)

    SvaraRadera