tisdag 5 augusti 2014

Operationen

Idag gick det upp för mig, då jag träffade goa vänner från Linghem som läser bloggen, att Markus la upp bilder på mig efter en operation utan att varken han eller jag skrev vad det handlade om. Jag har inte en blekaste om hur många som kollar in här men såhär ligger det till...

Om ni kollar in bilden ovan så ser det ut som jag har gjort galet många plastikoperationer... men det har jag inte jag har bara tokigt kul med en app :)

Jag fick helt enkelt cellförändringar på livmodertappen som behövde opereras bort omgående via en sk konisering. Provresultaten såg bra ut och jag ska gå på kontroller var tredje månad under ett år för att säkerställa att de inte kommer tillbaka. Operationen gick snabbt och jag blev sövd, hade lite blödningar efter någon vecka och aningens ont ( men absolut inte lika ont som mensvärk).

Så frisk som en nötkärna och fortfarande lite halvtokig! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar