onsdag 2 januari 2013

Tre månader

På annandagen blev Alicia tre månader. Det är inte klokt vad tiden går fort!

Idag var jag och Alicia till BVC på tremånaderskontroll. 61 cm lång och väger 5750 g. Två sprutor fick hon idag också. Alicia är nästan alltid nöjd och hon gråter ytterst sällan, men de gånger hon gråter så blir jag grymt överraskad av hennes röstresurser. Idag då hon fick sprutan grät hon som aldrig förr, stackar lilla gosan... Idag har jag inte kunnat lägga ifrån henne en sekund. Det har bara varit bröstet och min närhet som gällt. Nu har hon somnat gott i min famn... Hoppas hon mår bättre imorgon (tycker så synd om henne).

2 kommentarer:

  1. Stackars, stackars lilla minisnuffsan :-(
    Att hon får upptäcka att livet inte alltid är gott får ett farmorshjärta att blöda...

    SvaraRadera
  2. Idag mår minisnuffsan mycket bättre! /Frida

    SvaraRadera