tisdag 23 oktober 2012

Pappa i Kockholm

Jag har förklarat för Elvira att pappa är i Stockholm på utbildning... Kockholm säger hon och ler :)

Markus har en del backlog på sitt resande från i somras så det kan bli en hel del i höst. Med ett barn har det inte varit några problem att vara själv, men nu med oroliga kvällar och nätter så är det lite bökigare och ovant så därför är mamma här och hjälper mig. Igår och inatt har det gått jättebra, tror att jag och tjejerna klarar oss själva nästa gång.

Alicia har ganska ont i magen på kvällarna och det brukar vara jobbigt för henne mellan ca 19 och 22, massage på magen älskar hon då :) Elvira brukar också hjälpa till att massera - vilken underbar syster!

Igår var Jenny här och myste med mig och tjejerna. Vi lagade mat, bakade och syrran var snäll och badade med Elvira eftersom jag inte går göra det. Det blev ett blött äventyr med en uppspelt busig trollunge :)

2 kommentarer:

  1. Hoppas allt går bra för er tjejer! Kramar från Halmstad!

    SvaraRadera
  2. Lite sen kommentar kanske, men vilka tjejdagar ni hade! Mysigt att få bada med moster :)

    SvaraRadera