lördag 9 juni 2012

Stockholm med farmor

Såhär trött var Elvira i torsdags då jag hämtade henne från dagis. Undrar om hon ligger och sussar lika sött nu när hon är påväg till Stockholm och farmor...


Jag hade gärna följt med men hela jag och min kropp skriker efter vila. Det har varit ett par tuffa veckor med mycket jobb, plugg och lite sömn plus att älsklingen har rest en hel del. Men nu verkar det vända :)

Kanske kanske att jag orkar med att fixa lite i Elviras rum så att det blir lite roligare ( inte BARA vitt :))

Älskar er mina älsklingar! Hoppas ni får en underbar resa!

1 kommentar:

  1. Frida, inget fixifixi! Det behöver inte hänt nåt när dom kommer hem. En middagslur,surfa, lite nätshopping kanske, en bra bok eller film. En dvdbox med en bra serie! Sånt ska du pyssla med tycker jag. Hoppas mini tar en lathelg.

    Kramar!

    SvaraRadera