tisdag 24 januari 2012

Övergiven på gott och ont...

Idag var jag och Elvira på sångstund i församlingshemmet.
Medan vi sjöng stod Elvira och dansade. De andra föräldrarna fick göra
rörelser och umgås med sina barn, men Elvira skulle dansa själv.

Efter sången är det alltid lek. Elvira gav sig iväg och lekte för fulla
muggar med de andra barnen. De andra barnen höll koll på sina föräldrar,
men Elvira var för uppslukad av leken och tittade inte ens åt mitt håll. Ca
40 minuter senare tittade hon förbi och sa hej...
Tur att Susanne var där och höll mig sällskap :)
Även om jag kände mig lite övergiven är detta givetvis bra inför den
stundande dagisstarten! Det bör inte bli några problem, det är en trygg och
social tjej vi har!


Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Underbara lilla trollunge <3 Saknar er massor!

    SvaraRadera
  2. Det ska böjas i tid... :)

    Pussar o kramar till er alla tre!

    SvaraRadera