fredag 17 juni 2011

Skolavslutning

Mitt gudbarn Märta har blivit sååå stor! I onsdags gick hon ut 2.a klass! Jag och Elvira var med på avslutningen i Törnevalla kyrka eftersom Märtas föräldrar jobbade. Barnen sjöng jättevackert och Elvira tittade storögt på all liv och rörelse i den fullsatta kyrkan. Trots allt folk fick Märta syn på mig och Elvira nästan direkt, hon vände sig om och vinkade till oss flera gånger. Det var nog en riktig hit att ha gudmor Frida där =) (och Elvira). Efter kyrkan åkte vi alla tre till gamla Linköping och köpte MASSOR av godis i Cloettaboden OCH i Handelsboden. Lyckan var total!! Ja... för Märta också såklart, inte bara för tant ;)




Lunchen inmundigade vi på Mc D. Märta fick syn på en barnstol som vi satte Elvira i. Efter lunchen ville Märta byta blöjor, hon måste ju öva inför att lillebror/lillasyster kommer till världen i september =) Det gick jättebra! Jag behövde inte hjälpa till med ngt. Märta lyfte i och ur Elvira både ur vagnen och babyskyddet utan problem. Det blir en bra barnvakt då Markus och jag ska på love-weekend i framtiden =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar